thinking back to where we started

Godkväll! Är allt bra med er? :)
Med mig är det bara bra. Har haft en riktigt skön kväll med Gossip girl och vattenmelon. Ska strax försöka sova en får se lite hur det går med tanke på att jag inte vaknade jättetidigt i morse.
Råkade höra en Jonas Brothers låt vilket alltid får mig att tänka lite. Jag lyssnar väldigt sällan på dem nu för tiden men för ett par år sedan hade jag konstant deras musik i öronen. Kan säga som så att de där texterna sitter kvar i mitt huvud, och de kommer troligen stanna där bra länge till, vare sig jag vill det eller inte. Jag har säkert sagt det många gånger förut, men de har ett gäng riktigt fina låtar och framförallt riktigt fina texter. Så även fast jag kanske inte har direkt användning för att kunna varenda av deras låtar utantill så skadar ju inte de där fina texterna.
Godnatt allihopa! ♥
Thinking back to where we started, and how we lost all that we are. Maybe I should give up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0