till landet

Hejhej!
Har lite bråttom men tänkte slänga in ett snabbt litet inlägg ändå. Ska alldeles strax åka till landet, ska bara slänga ner de sista grejerna i väskan och sen sticker vi. Det ska bli riktigt skönt att komma ut till landet nu för en gångs skull. Det kommer förhoppningsvis vara varmt och härligt väder också.
Som jag har sagt förut så är internet där ute såpass segt att det knappt är någon idé att försöka, så jag funderar på att ha bloggvila nu under de dagar jag är borta. Jag får se lite, antingen bloggar jag från mobilen några gånger per dag eller så skippar jag bloggning helt nu ett par dagar. Kommer troligen hem på fredag, så om jag inte mobilbloggar innan dess så hörs vi då! Svarar på frågor och kommentarer när jag kommer hem alltså.
Ni får ha det jättebra allihopa, puss puss puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

Hej! allt bra? :D

2011-06-28 @ 21:36:40
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0