avoiding

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en bra söndag. Min har till mestadel bestått av att rensa ur garderoben, vilket tog all energi ur mig. Så resten av dagen blev det inte mycket med, har bara slappat, målat naglarna (nytt lack i en fin vårig färg, ni ser bilden under) och försökt undvika saker som jag vet att jag ändå kommer bli tvungen att göra senare, men just då känns det så otroligt jobbigt att jag måste vänta med det och skjuta upp det ännu en gång. Någon som känner igen sådant beteende? Så det där jag har skjutit upp hela dagen för att det var för jobbigt att göra då, måste jag ta itu med nu istället. Sen vill jag sova. Så otroligt skönt att bara sova. Just nu känner jag mig äckligt trött, på gränsen till att bli så trött så att man inte orkar sova. Någon som känner igen det också?


Haha. Okej, nu ska jag fixa det jag måste göra och sen sova. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

fint! :D



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa blingade mobilskal, färdiga modeller eller så kan du designa och blinga din egen modell!

2011-03-21 @ 09:36:05
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0