bikini

Är sugen på att beställa bikini snart :) Allra helst skulle jag villa ha denna..
Fast så kostar den 800/900 kronor per del ;)
En som jag funderar på att beställa är denna.
Från Asos.

För ett par veckor sedan så kostade den drygt 100 kronor per del, men nu har dom satt upp den till 160/150 kronor per del.
Tycker att den är riktigt fin! Det ända jag är lite osäker på är färgen, men det kan nog bli snygg ändå. Jag vill i vilket fall som helst ha en i bandeau-modell. Har kört på det de senaste 2-3 åren och jag trivs mycket bättre i det än i trekantsmodell. Något som jag gärna skulle vilja ha i år är en bikini med volanger på, som dessa två ovan. Tyvärr finns det inte så många modeller som har det. Har sett den på H&M, men jag gillar inte färgerna som den finns i. Om någon av er har sett en annan bikini med volanger på, i bandeau-modell så får ni gärna säga till!
Jag ska kolla vidare lite till, men om jag inte hittar någon annan blir det nog denna.

Kommentarer
Postat av: A

FÄRGEN är jättefin :)

2011-03-04 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0