Hej på er! Provet idag gick rätt bra ändå....

img_8575 (MMS)

Hej på er! Provet idag gick rätt bra ändå. Jag trodde att det skulle vara svårare än det var, det var bara en del svåra frågor.  Gick och kollade lite i ett par affärer efter skolan innan jag tog bussen med syrran. Hittar massa fint jag vill ha just nu, för mycket nästan. Har ju redan beställt ett par saker som jag ska få i present, nej just det, skulle ju glömma bor det där.. Haha. I alla fall, men jag får väl köpa grejerna efter att jag har fyllt år då, känns lite fel att göra det nu. Aja, vi får se. Sitter hemma hos mormor och morfar nu. Jag vet att jag sa att jag har med min dator, men mamma har inte kommit med den än så därför mobilbloggar jag så länge. Sover som sagt här ikväll, och kanske i morgon också, pga att de gör om trappan hemma och det är farligt att andas in det där. Det blev ett jäkla tjat om den där trappan hahahha ;) Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0