irriterad

Hej på er!
Hur har er fredag varit än så länge?
Min har varit helt okej, bra till en början i alla fall. Skolan rullade på rätt bra, fortsatte kolla på en film på franskan som vi började se för ett tag sen. Den heter typ Miracle tror jag, en hockeyfilm men den är rätt okej. Bättre än Toy story 3 haha..
Gick med tjejerna som skulle fika efter skolan, men jag hann inte fika utan åkte direkt och tränade. Usch, det gick åt helvete idag. Började med att vi blev sena till ett pass, så då körde vi gym istället. Sen så hade jag glömt snodd, och det går verkligen inte att springa utan det. Så jag fick köra annat, men så var det massa folk så alla maskiner var upptagna hela tiden. Fick vänta hur länge som helst på värsta sega kärringen, herregud. Så jag var irriterad på allt och alla och då går det inget vidare.
Kom nyss hem i alla fall, hem alltså. Underbart skönt! Har inte varit hemma sen i tisdags, förutom när jag hämtat grejer. Ska strax duscha och sen ska jag se till att få en bra kväll. Har tänkt hjälpa mami att laga mat och sen ska jag chilla. Tror inte att det blir så bra uppdatering här tyvärr, men ett par inlägg kommer jag nog ändå slänga in.
Hoppas att ni får en bra kväll, puss!

Min dator är kvar hos mormor och morfar så jag får köra på den här nere så länge. Har därför inga nya bilder, men den där gör väl inte ont? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0