söndag

Hej på er solstrålar!
Sorry för att jag knappt har uppdaterat idag, än så länge. Men jag skyller på att det är söndag och att jag känner mig rätt seg. Har varit upptagen hela dagen med att rensa garderoben också, och är inte helt klar än. Jäklar vad mycket energi det tar! Först ta ut allt ur garderoben, rensa och sortera i högar, vad ska man slänga och inte, vad kan man ge bort och vad är för slitet, och sen vika, arrangera och lägga in allt igen. Blir helt utmattad av detta haha. Var tvungen att ta en paus och kolla på tv en stund, men nu ska jag göra klart det sista.
Hoppas att ni får en fortsatt bra dag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: nea

om du har kläder som är din storlek men du inte vill ha kan jag gärna ta lite ;) <a3333333333333333

hihi ♥♥

2011-03-20 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0