TACK COCOO

Igår kom mitt skal som jag beställde från Cocoo! Redan igår ska jag säga, det gick jättefort ju! Jag beställde det i torsdags och så kommer det en dag senare. Tummen upp för Cocoo (y) Det gjorde verkligen min dag hahah :)
'
Apropå att beställa saker så börjar det bli lite komiskt här. Det är nämligen så att när både jag och Cecilia (och pappa då) beställer saker från internet så beställer vi alltid i hans namn, för att han fixar med fakturor och grejer. Så Ulf är stamkund på alla möjliga ställen nu! Style by Tyra, Nelly, Forever21, Modekungen, Cocoo.. många manliga ställen ;) Och dessutom har han köpt två iPhone 4 + abonnemang hos halebop, och så ett till abonnemang.. Hahah, den snart ökände Ulf måste verka helt galen, shopaholic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0