TONIGHT

Jag har kollat på alla trailers och längtat tills jag spricker, men ikväll tar väntan slut, tonight is the night. Never Say Never 3D, premiären är inte långt borta. Jag är taggad till tusen!

Har kollat på massa trailers tusentals gånger men det är värt att se dem en gång till.


Iiiiih, två timmar kvar!

Är det någon mer som ska på premiären? :)


Jag ska inte ljuga och inte underdriva heller, men jag har skyhöga förväntningar på denna film. Det är väl inte alltid bra att ha det, jobbigt att bli riktigt besviken, men jag känner mig 99% säker på att jag verkligen inte kommer bli besviken på denna film.

Ni som vill se Sneak Peak från The Director's Cut kan klicka HÄR. Ni får även se Sean Kingston trilla och landa på arslet hahahha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0