you made me who i am today.

Hej på er!
Det känns som att det fortfarande är förmiddag, konstigt... Kanske för att jag inte har gjort någonting idag överhuvudtaget? Det har varit riktigt skönt i alla fall! Har bara chillat, kollat på Top Model, lyssnat på musik, gått en kort promenad, ätit och fotat lite. Har inte orkat fortsätta sy, men jag gör nog det senare ikväll. Ni får se vad det är för något då också.
Ska strax träna. Känner dock inte för någon hårdträning precis utan jag vill bara röra lite på mig så därför kör jag på gympapass.
Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg du har! :)



Ha en härlig söndag!

2011-03-06 @ 15:58:26
URL: http://madeleine.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0