17 maj 2011

Jag måste påminna er om en sak bara, snälla skriv era frågor i rutan som kommer upp när ni klickar på "Fråga Mig" här till höger, annars är det inte säkert att ni får svar. Speciellt om ni inte har någon blogg så kan jag inte alltid svara på era frågor om ni skriver dem i en kommentar, så använd rutan om ni garanterat vill ha svar!
God morgon på er!
Ojojoj, så trött jag är. Lyckades inte somna så tidigt som jag hade hoppats igårkväll och sen sov jag inget vidare heller. Så ja, det är garanterat en trött Emilia som cyklar iväg till skolan om en stund.
Ha en bra dag allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

gilla gärna min blogg på facebook, när jag kommer över 100 personer som gillar kommer jag välja ut en som vinner ett fint pris! :) http://www.facebook.com/pages/PHOTOS-BY-MALIN-KARLSTR%C3%96M/104159023004444

2011-05-17 @ 13:46:27
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0