19 maj 2011

Godmorgon!
Sorry för att jag inte uppdaterade efter att jag hade kommit hem igår, men jag kände helt enkelt inte för det och var upptagen med annat.
Denna morgon, precis som många andra morgnar den senaste tiden, så ställde jag mig frågan varför känns det alltid som att jag har sömnbrist? Även fast jag har sovmorgon 2 av 5 skoldagar så är jag ständigt dödstrött när jag går upp ur sängen. Och så lyckas jag sällan sova en hel natt nu för tiden, utan att vara vaken eller ligga och vrida mig i timmar.
Det är dags att cykla iväg till skolan om en stund för min del, först måste jag bara bestämma vad jag ska ha på mig. Hoppas att ni får en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0