2 maj 2011

Tror ni att jag somnade innan kl 1 i natt? Tror ni jag sov hela natten utan att vakna en enda gång? Tror ni jag blev glad när klockan ringde i morse och det visade sig att det var dags att gå upp? Nej, nej och nej.

Godmorgon på er förresten, även fast jag definitivt haft bättre mornar. Idag var det minsann upp och hoppa, och det kändes bra mycket tidigare än vanligt.
Ska cykla iväg till skolan om ett tag. Hoppas att det får mig att vakna till lite, annars vet jag inte hur denna dag kommer sluta.
Ni får ha det så bra, vi hörs!
Ser man tydligt hur dåligt jag har sovit? Haha, ja.

Kommentarer
Postat av: HANNA

okej, jag kollar det ;)

2011-05-02 @ 07:32:18
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0