22 maj 2011

Godmorgon!
Söndag, ska man skratta eller gråta? Förut hatade jag söndagar, det hände aldrig något utan de var bara onödiga timmar man skulle hålla sig vaken ungefär. Men nu är jag väldigt tacksam att vi ha söndagar. Ärligt talat tror jag inte att det skulle funkar för mig utan dem längre. Det blir dagarna då man kan fixa det där som man annars bara skjuter upp och undviker att ta tag i, men som nån gång ändå måste göras. Sen kan man förhoppningsvis ägna sig åt något annat lite roligare också, kanske till och med slappna av för en gångs skull? Så ja, jag är tacksam att vi har söndagar! Annars skulle jag aldrig lyckas få ihop det.
Idag blir det en fixar-söndag för min del. Har en lista med saker som måste göras, som gott och väl skulle kunna hålla 10 pers sysselsatta ett bra tag känns det som. Listan är rätt lång med andra ord. Nu är det bäst att jag sätter igång!
Ni får ha en bra söndag allihopa, kram kram!
uuuh, yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0