31 maj 2011

Godmorgon!
Idag känns som en riktigt bra dag. Det är redan varmt ute, idag blir jag av med sista provet för terminen, ska tillbringa dagen och natten med otroligt fina tjejer och mitt humör ligger på topp.
Efter skolan svänger vi förbi någon affär och köper med oss mat och en massa gott, innan vi sticker ut till Hanna. Där blir det grillning och tältning!
Håller på att slänga ner de sista grejerna i väskan nu. För en gångs skulle känner jag att jag har lyckats undvika att ta med mig allt och lite till. Framsteg alltså!
Nu måste jag kila. Har hunnit tidsinställa något litet inlägg, men vi hörs från mobilen senare och ordentlig uppdatering kan ni vänta er först lite senare i morgon. Ha det bra fina ni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0