5 maj 2011

Godmorgon!
De senaste veckorna har jag vaknat väldigt många mornar och känt att jag har drömt saker hela natten. Precis som att jag inte har sovit, utan jag har varit upptagen med annat. Sen är drömmarna helt förvirrade och osammanhängande också, så jag ställer mig varje gång frågan Var kommer allt ifrån? Ofta drömmer man ju något som liknat något man har varit med om, men nej, jag har inte åkt skidor med Zlatan, varit med i Wipeout eller åkt en ufo-bergodalbana med en skrikande bäbis, tyvärr.. ;)
Nu måste jag kila. Cyklar iväg mot skolan om en stund. Hoppas att ni får en bra dag allihopa, puss & kram!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

härliga drömmar bruden!:)<3

2011-05-05 @ 20:54:25
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0