almost done

Hej på er!
Sorry för att jag inte har varit så aktiv med att uppdatera idag, men jag har varit upptagen med annat ända sedan jag kom hem. Har pluggat lite och sen har jag planerat och packat. Imorgon får vi nämligen helg! Ja, en tisdag, haha. Vi har kompledigt på onsdag, och torsdag & fredag är ju alla lediga. Så imorgon efter skolan sticker vi ett gäng tjejer ut till Hanna, som bor på landet kan man säga, och så tältar vi där på kvällen. Kommer bli jättemysigt! :D Så jag har spenderat kvällen med att planera och packa.
Kommer inte bli så mycket uppdatering de två kommande dygnen som ni kanske förstår, men vi kan se det som en välbehövlig bloggvila. Men jag kommer förstås mobilblogga lite då och då, så helt dött kommer det inte vara här.
Hinner förhoppningsvis slänga in ett inlägg innan jag sticker till skolan i morgon, men om inte så får ni hade det så jättebra! Pusspusspuss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0