åska

Ska börja med en påminnelse till er, om att ställa era frågor till mig i lilla rutan som kommer upp när ni klickar på "Fråga mej" här till höger. Visst funkar det i en kommentar också, men speciellt för er som inte har någon blogg är det extra bra att ställa era frågor där, så får ni garanterat svar!

Hej på er!
Kom nyss hem från att ha avklarat ännu en skoldag och ännu ett prov. Skolan rullade på rätt bra och jag tror att provet gick bra det också. En stund efter lunch såg jag hur det först började spöregna, och sedan hagla och åska. Glad att jag inte var utomhus. Vädret lugnade sig, och blev rätt fint faktiskt, lagom i tid tills vi slutade.
Ska strax träffa Anna och Linnea. Vi får se lite vad vi hittar på, jag känner på mig att jag kommer vara väldig sugen på pizza eller grillat senare. Vi får se..

Ni får ha en fortsatt bra fredag allihopa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0