duktig tjej!

Godmorgon allihopa!
Vet ni vad jag gjorde ett tag efter att jag vaknat i morse? Jag stack ut på en joggingtur. På morgonen! Det är väldigt ovanligt för att vara mig, just för att jag tycker det är så mycket jobbigare att springa på morgonen. Men jag tog mig ut i alla fall, och när jag redan hade börjat springa så kunde jag ju inte sluta, även fast det kändes tungt. Så ja, jag tog mig hela varvet runt, inte alldeles för långsamt heller. Det var rätt mycket jobbigare, men nu efteråt känns det riktigt bra!
Har precis duschat och ska strax äta frukost nummer två. Jag ville inte äta så mycket innan så att jag skulle få håll men behövde ändå äta någonting. Nu är jag hungrig, vi hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0