en lång dag

Hej på er! Har ni haft en bra dag allihopa? :)
Min har varit bra men lång. Det var riktigt kallt när vi cyklade till skolan i morse. 3 grader och vind, mysigt. På idrotten började det regna och hagla också, snacka om att ha tur med vädret.
Gick till Coffeehouse med Emma, Elisabeth och Hanna efter skolan, som jag skrev förut. Linnea & Anna kom och joinade oss också. Det blev stora och mättande kycklingtoast som fika/mat. Gick och kikade i affärer ett tag innan vi skulle tillbaka till skolan. Där var det möte för vår klass + föräldrar angående Spring Fair. För er som inte vet vad det är så är det som en slags marknad vi har på skolan varje år, där alla klasser får ställa upp stånd av olika slag för att sedan samla in pengar. Man kan ha t ex loppis, sälja fika, lotterier osv. Vi bestämde ikväll att i år ska vi ha bl a en mumsmums-katapullt, hahaha.
Kom hem vid åtta och då kände jag mig inte så pigg på att plugga så jag skippade det ikväll. Har i alla fall läst ett par sidor i klassikern som jag är tvungen att läsa.
Ska strax sova, och försöka somna bra mycket tidigare än vad det blev igårkväll.
Förlåt förresten att det har varit såpass låg uppdatering här idag, men så blir det ibland, speciellt när jag inte har varit hemma på hela dagen. Men det tar jag igen någon annan dag.
Hoppas att allt är bra med er, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0