finishing off

Nu såg jag att inläggen från igår hade kommit upp, redan va? Hahha, ne men bättre sent än aldrig, eller hur?
Åt för en stund sedan och sen satte jag mig på baksidan i sköna soffan. Envisades med att sitta där med datorn, trots att jag inte kunde se någonting på grund av solljuset, men tillslut fick jag ge upp. Nu sitter jag inne och kan se i alla fall. Har fixat alla småläxor jag har att göra för kvällen och funderar nu på om det är något mer jag kan göra idag så jag slipper ta itu med det senare. Det är så skönt om man kan bli av med alla läxor i början av veckan så man slipper tänka på det mer, men just nu tror jag inte att det är något mer jag kan göra.
Hoppas att allt är bra med fina ni, kram kram!
Målade naglarna för någon dag sedan, med härliga lacket JUICY från Mavala. Det har en riktigt fin orange färg, men om man har flera lager kan det ibland nästan se rött ut. Riktigt fräsht är det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0