fredagsmys

Godkväll allihopa! Allt bra?
Med mig är det prima. Har haft fredagsmys med Anna & Linnea, kebab, film, chips och godis. Dock åt vi inte allt på bilden i inlägget nedan, hahah.
Nu håller jag på att göra mig i ordning för att sova. I morgon ska jag som sagt upp och hoppa igen, för att dra till skolan. Ja, en lördag. Det är nämligen så att det är Spring Fair på skolan i morgon. För er som inte vet vad det är så är det som en marknad eller vad man nu ska kalla det, där alla klasser på skolan har förberett och fixat olika aktiviteter, loppis, lotterier, fikaförsäljning mm, för att få in pengar. Och så kommer familj och vänner och alla de där, och om det är fint väder (vilket vi verkligen inte hade förra året, spöregn och typ tio grader) så kan det bli lite småtrevlig sådär :) Hoppas alltså på bättre väder i år.
Vi ska vara på plats där innan klockan nio, så jag går upp rätt tidigt. Tror inte att jag har tid att skriva något innan vi sticker, men vi hörs lite senare under dagen i morgon. Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0