härlig dröm.. eller?

Hej bloggen!
Det verkar som att blogg.se har strulat lite idag. Jag skrev ett inlägg förut i eftermiddags och nu såg jag att det aldrig publicerades. Hoppas att allt är som det ska nu i alla fall.
Har ni haft en bra dag allihopa? Min har varit jätteskön! Har mest varit här hemma på baksidan och i uterummet. Har legat och chillat, lyssnat på musik, läst osv. Tog en sväng till gymmet framåt kvällen också. Jag känner sällan på vardagar att jag har tid att åka till gymmet så istället brukar jag sticka ut och springa då. Det är bra att variera träningen en del, så därför vill jag ändå hinna med att åka till gymmet då och då. Därför passar det ju bra att åka dit på helgerna när jag har mer tid, trots att det är fint och soligt väder ute.
Har duschat, ätit och kollat på tv en stund nu. Ska försöka sova rätt tidigt ikväll så jag slipper få mer sömnbrist än vanligt. Har varken sovit bra eller länge många nätter de senaste veckorna. Vaknar rätt ofta och känner att jag har drömt en massa, vilket för mig är ett tecken på att jag sovit dåligt. Dock hade jag riktigt trevliga drömmar i natt! Jag var på en konsert med Justin Bieber & Chris Brown, perfekta kombinationen, eller hur? Det var helt underbart, tills det hoppade in en massa barn med medeltida kläder på scenen, sen kom min idrottslärare också och efter det spårade allt ur... men det var kul så länge det varade!
Hoppas att allt är bra med er, och att detta långa inlägg publiceras hahah.. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0