just give me a break

Jag ska gå rakt på sak nu, herrejävlar vad trött jag är. Jag är inte bara trött i huvudet och helt slut i kroppen, utan jag är trött på allt. Skolan, detta förbannat tråkiga väder, sakerna man måste göra som bara blir fler och fler, den ständiga pressen och människor som själva inte inser konsekvenserna av vad de gör. Ja, trött på alla sätt och vis. Skulle sitta lagom fint med lov nu, eller vad säger ni?
Nu ska jag fixa lite med sådant som måste göras, innan jag lägger all skit åt sidan för ett tag.
Vi hörs med något inlägg lite senare, puss på er fina ni!
Fina flickor från i fredags!

Kommentarer
Postat av: HANNA

tack! :)

2011-05-15 @ 21:39:47
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0