lilla blodomloppet

Hej på er! Allt bra? :)
Jag önskar jag kunde säga att allt är bra med mig, men så är det inte riktigt. Jag har ont i huvudet, är snorig, ont i magen osv, men hela den där grejer måste jag inte dra igen. Det räcker nog så för att ni ska förstå situationen, en rätt sliten Emilia är det som skriver i alla fall.
Hade som sagt bara lektioner fram till lunch idag innan vi gick till folkungavallen för att delta i blodomloppet. Vår mentor hade lyckats glömma våra nummerlappar, duktig som han är. Hahah, precis som vanligt känns det som, så är det just vår klass som blir bortglömd eller klassas som efterbliven... Startade sist av alla gjorde vi i alla fall. Det var skapligt många halvsjuka eller förkylda som alltså gick, så det gjorde inte så mycket att vår tid inte kunde registreras. Trodde först att vi inte skulle få t-shirtar eller fika när vi kom i mål pga att vi inte hade de där nummerlapparna, men det fick vi ändå ;)
Kom hem för en stund sedan och nu ska jag däcka i soffan. Puss!
Bild från en härlig dag i el Stocholmo med bästa vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0