mer som väntar

Hej allihopa!
Kom hem för ett tag sedan, efter att ha tagit mig igenom ännu en skoldag. Hade terminsprov på musiken idag, skulle klara av att spela en låt (eller kan man kalla det låt? ett par ackord efter varandra snarare) på keyboard. Jag har aldrig spelat piano eller så förut, förutom nu i skolan, men jag klarade det trots allt. Det var sista musiklektionen för 7:an idag också så det var skönt.
Nu sitter jag här med massa plugg framför mig som bara väntar på att jag ska sätta igång. Ska försöka göra klart det mesta lite fort så hinner jag förhoppningsvis gå på kvinnebykvällen ikväll, men vi får se. Nu är det bäst att jag sätter igång. Puss!
Bild från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0