premium eller unlimited?

Det var skönt att hinna med en sväng till gymmet förut. Man orkar med så himla mycket mer jobbiga saker när man kommer hem sen om man har tagit en paus från allt och rört på sig ett tag. Eller så är det för mig i alla fall.
Har ätit och duschat nu och ska försöka bli klar med min geografiuppgift ikväll.
Apropå något annat, vad tycker ni om att Spotify har blivit så begränsat nu? Man förstår ju tanken med det hela; de vill att fler ska välja premium eller unlimited. Men ändå, att ändra villkoren nu. Det har varit så bra ju, och rätt rättvist tycker jag ändå, att man får lyssna gratis på musik om man orkar stå ut med reklamavbrotten. Att de nu sätter en massa gränser, att man bara får lyssna på en låt 5 gånger och max 10 timmar på en månad, är väl rätt löjligt, eller vad tycker ni? Om de nu vill att man ska välja premium så kan de väl locka folk genom att sänka priserna eller något istället? Men nu blir jag väl tvungen att skaffa premium eller unlimited, 10 timmar kommer jag ju upp i bara på ett par dagar. De får sin vilja igenom trots allt.. ;) Dock vet jag inte vilken av dem jag ska välja. Det är ju smart att kunna lyssna i mobilen och på offline mode... Vi får se hur det blir.
Har ni skaffat Spotify premium eller unlimited, eller fortsätter ni med free?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0