saturday night

Hej hopp! Har ni haft en trevlig kväll allihopa? :) Trevlig dag förresten?
Jag har haft en slapp och skön dag med bästa vännerna som jag skrev förut, och kvällen har varit okej den med. Blev dock inte att sticka iväg något utan jag var här hemma och var social hela kvällen. Har ätit mat och haft lite småtrevligt sådär.
Nu ska jag försöka att inte komma i säng alltför sent för att undvika att sova bort hela dagen i morgon. Har en hel del att ta itu med, som jag har skjutit upp under en hel vecka, om inte mer. Så i morgon är det dags! Kanske blir tvungen att plugga lite också, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag skjuta upp det under hela dagen och när jag väl ska sätta igång så känner jag mig för trött. Det slutar nog med att jag skjuter upp det till dagen efter trots allt... Men vi får se, i morgon kanske innebär stora förändringar. Om vi överhuvudtaget vaknar i morgon? Men ja, än så länge verkar ju inte världen ha gått under, eller? Vad tror ni, kommer vi få uppleva 22 maj 2011? Hahahah, oj så töntigt det känns.
Godnatt på er allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0