sports day

Hallå där! :)
Det är en riktigt trött Emilia som kommer hem idag. Dagen började med kallt och regnigt väder, med sedan slutade det regna i alla fall. Det blev en rätt lyckad sportdag på folkungavallen, förutom att jag inte var sådär överdrivet smart. När jag hade tryckt i mig halstabletter och panodil tänkte jag att jag kunde bortse från huvudvärken, halsbrännan och att jag hade ont i knäna och springa ändå. Lagom smart, kan jag säga nu i efterhand i alla fall. Men ja, jag sprang 800 meters lopp, kom tvåa så det var väl helt okej med tanke på omständigheterna, men ajaj min hals alltså. Bränner som tusan, men jag har väl inget annat att skylla på än mig själv. Bra Emilia.
Annika har tydligen otroligt bra övertalningsförmåga, så hon lyckades få med mig på en stunds pluggande ändå. Hanna & Emma hängde med också och vi satte oss på Espresso House ett tag.
Kom hem för en stund sedan och nu ska jag bara vila. Har en del att plugga ikväll också, men nu känner jag att jag inte har tillräckligt mycket energi till det så jag tar det senare.
Hoppas att allt är bra med fina ni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0