svar på tal

Här kommer två små korta svar på läsarfrågor!

Ebba om give me everything tonight:

kan du länka till inläggen där du tipsade om avslutningsklänningar igen? :)

Svar: Visst kan jag det! HÄR har du en länk till det sista inlägget jag skrev med mina topp 5 favoriter, och i det inlägget hittar du länkar till resten :)

 

Elin om 10 maj 2011:

Kan du inte lägga ut lite bilder på resten av ditt hus, typ din systers rum, föräldrars, vardagsrum, kök osv? Gärna redan i kväll! hihi, trevlig blogg!

Svar: Jo, det kan jag göra! Dock kanske inte min systers rum, hon är rätt långt ifrån duktig på att städa haha, men kök och så kan jag lägga upp bilder på, absolut! Dock inte ikväll, men det kommer. Och tack ska du ha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0