consequences & revelations

Har varit på allt annat bra humör ikväll, varför vet jag inte riktigt. Jag antar att det kanske beror på det där, men sen är det nog bara en massa småsaker som tillsammans bara blir för mycket för att jag ska orka låtsas vara på bra humör.
Ska ta och lägga mig nu, och om jag vaknar på lika dåligt humör i morgon är det ingen idé att ens gå upp.
Hoppas att det är bra med er och att ni mår bra allihopa, godnatt! ♥


Att man kan vara så blind, blind för konsekvenserna av ens egna handlingar. När alla andra ser det, glasklart, måste väl du också förstå? Men vafan, jag ska inte sörja över något jag egentligen bara borde skaka av mig. Det är din förlust, även fast du inte insett det än. Det är du som i slutändan kommer stå ensam och känna saknaden till det du en gång hade, och fortfarande skulle kunnat ha. Det är dags att inse vad konsekvenserna kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0