summertime in hjulsbro

Godkväll bloggen!
Som jag skrev tidigare har jag till mestadels sysselsatt mig med plugg ikväll. Det ska bli skönt att kunna checka av ännu ett prov från listan i morgon. Inne på slutspurten när det gäller skolarbeten nu skulle man kunna säga, så det är inte så jättemycket kvar.
Ska fixa lite här och strax göra mig i ordning för att sova. Passar på att bjuda på en bild jag tog för ett par veckor sedan. Tycker att bilden skriker summertime in Hjulsbro, klart och tydligt. Haha. För det är precis det vi hjulsbrobarn gör en slapp sommardag, cyklar runt, lyssnar på musik, sticker ner till ån, köper glass och chillar i sköna gungor i någon lekpark. Sommardag i Hjulsbro i ett nötskal.

Godnatt fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0