livbåth

Min mamma kan vara alldeles för söt ibland. Fick detta tidigare i veckan då det var Emilia-dagen. Ni vet väl alla hur gott de luktar? Åh, tröttnar aldrig. Jag har alltid så svårt för att välja endast en favorit, så detta var superbra!

Äntligen fredag i morgon. Det är lika skönt varje gång... Själva skoldagarna denna vecka tycker jag har gått relativt snabbt, men när man kommer till pluggfronten, dvs läxor och uppsatsskrivningar, så var det länge sedan det gick så trögt för min del. Har varken haft någon som helst lust eller ork och vissa dagar är självdiciplinen inte den bästa heller. Har inte fått så mycket gjort alltså, men som tur var var det inga deadlines eller liknande denna vecka. Dock innebär ju tyvärr inte en vecka med lugnare tempo att jag slipper undan allt jobb senare. Nåja,.. Det behövs lite lugnare veckor ibland, och som tur är vet jag att jag kan hitta den där självdiciplinen någonstans när den verkligen behövs.
Men som sagt; fredag i morgon. Det ska bli ruskigt skönt! Denna helg lär innehålla en hel del roligheter, med start i morgon kväll, i Cloetta Center...

Ang. rubriken.. Internt skämt. Dagens skämt för att vara helt uppriktig. För att hedra fina Ebba & Elisabeth ;)


Kommentarer
Postat av: elisabeth

HAHAHAH, livbåth..

2011-11-18 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0