BACK HOME

Nu är jag hemma igen efter ett par intensiva men otroligt roliga dagar i London. Vi har gått, sett, upplevt, och såklart shoppat, massor. Det kändes skönt att komma hem, samtidigt som det var tråkigt att åka därifrån. Dock kan jag trösta mig med att jag kommer åka dit igen, förhoppningsvis inom relativt snar framtid.
Ovan har ni ett par snabba iphonebilder, men mycket mer lär komma! Först har jag dock en del att ta itu med som vanligt när man kommer hem. Packa upp, sortera bilder, fota inhandlade saker... och så inte för att glömma de 157 inläggen som har samlats på bloglovin. Men först - sova! Mina stackars fötter måste få vila upp sig efter alla de timmar och alla de mil vi har gått runt inne i stan. Godnatt hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0