better

Det postitva ord som kan användas för att beskriva dagen: bättre.
Efter en hel veckas feber och hosta har jag äntligen börjat känna mig bättre. Var en sväng på vårdcentralen eftersom jag nu hade en tid där, och det slutade med att jag fick en hostmedicin utskriven. Vet ni vad det värsta med hostmedicin är? De är flytande. Vilket betyder att de smakar piss. Så jag lär nog inte vara så duktig på att ta den där. Men sen är jag väl lite hårt dömande också kan man tycka.. Efter att jag har tagit den en gång, konstaterat att smaken av den var allt annat än njutningsfull och inte känt att den gett något resultat, så lär jag inte ge den en andra chans. Nåja, vi får se.
I alla fall, bättre känner jag mig! Håller tummarna för att jag vaknar upp pigg nog för en skoldag i morgon. Annat vore väl bara löjligt irriterande? Jag som blir så frustrerad av att bara ligga hjälplös här hemma skulle nog inte klara av så mycket som en dag till.
Hoppas att allt är bra med fina ni, puss!

Kommentarer
Postat av: Elsa Hägglöf

Väldigt vacker bild :)

2011-10-06 @ 20:37:11
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0