inredning

När det gäller inredning så föredrar jag, och har alltid föredragit, att det är ljust, stilrent och minimalistikst. Jag har aldrigt känt att "gamla och fina" saker är något för mig. Däremot, efter att ha sett bilder som bl a de ovan, så har jag konstaterat att kombinationer av gammalt och modern är något som faller mig bättre i smaken. Att t ex trägolv, någon byrå och stolar är lite äldre och att man kombinerar det med någon soffa, tavlor eller hyllor som är modernare kan bli riktigt snyggt. Jag blir genast sugen på att inreda en lägenhet!
Åt vilket håll lutar ni åt när det gäller inredning? Gammalt och vackert eller modernt och stilrent?

Kommentarer
Postat av: yasse

Men typ modernt/stilrent och gammalt! och det ska typ vara söta möbler! :)))

2011-10-27 @ 22:10:03
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0