less

Söt bild från i lördags!

Har nyss slängt historiaboken i väggen, för tredjekvällen i rad, och lovat mig själv att aldrig bli något som ens påminner om en historiker, för tusende gången i mitt liv. Om ni som läsare då drar slutsatsen att jag inte gillar historia, så kan jag meddela att ni har helt rätt.
Satte mig nyss i soffan med datorn i knät redo att titta på senaste avsnittet av Gossip girl eller Pretty Little Liars, men har kommit fram till att det får bli en annan dag. Känner mig så löjligt trött och måste kämpa för att hålla ögonen öppna. Passar rätt bra med fredag i morgon alltså. Om jag bara tar mig igenom det där historiaprovet så får jag äntligen ett par dagars frihet efter det. Halleluja.
Hoppas att allt är bra med er, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: ullis

den där bilden får du ta bort, den är ju hemsk...

2011-10-21 @ 07:35:48
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Sv: Tack då mycket :)

2011-10-21 @ 13:54:30
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0