todays

Dagens // jeansskjorta, Bikbok // linne, Gina // amrband, 82 // jeans, Carlings // silverrringar, bl a Glitter //
Jag borde bli bättre på att be någon ta outfitbilder åt mig, så jag kan bjuda på något lite roligare än dessa. Nåja, man ser vad jag har på mig i alla fall, det är väl poängen?
Kom på att jag glömt visa er ringarna jag köpte förra veckan, men där har ni dem! Ett gäng enkla silverringar, från Glitter.

Efter ännu en tuff vecka var man välförtjänt av en riktigt god fika. Speciellt med tanke på dagens prov. Så vi satte oss ett gäng tjejer, som vanligt, på EH, som vanligt. Vår trevliga, numera tradition som vi har på fredagar. Mys! Där blev det alltså ett par timmars fika, skratt och prat med härliga tjejer.
Nu ska jag kila ner och kika på Idol! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: L O U I S E - en fotoblogg som inte är som alla andra

fin blogg! sugen på ett bloglovin' byte? :)

2011-10-21 @ 22:46:12
URL: http://photobylouisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0