Abercrombie & Fitch

Som en liten up-follower till inlägget jag skrev igår så har jag satt ihop ett kollage till er med kläder i preppy stil. Samtliga plagg kommer från Abercrombie & Fitch.
I princip allt därifrån har just denna stil och jag måste säga att jag blir lite smått sugen på att fixa en helt nya garderob fylld med plagg som dessa efter att ha kikat in där. Dock antar jag att jag skulle tröttna efter ett tag, det är ju näst intill som att gå runt med skoluniform, fast i snyggaste laget då. Och sen kanske det skulle vara lite otippat om jag helt plötsligt körde all in på preppy ;)
Så jag får väl hålla mig till lite inslag av preppy då och då. Fast ja, lite mer än förut åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0