JC

Jag har bara sett ett enda par höstskor jag kan tänka mig att ha, och de är de på bilden ovan. Dock råkar de ju kosta lite väl mycket...
Förövrigt har jag bara en sak att säga: jag hatar höst- och vinterskor. Ja, jag är medveten om att jag lät som ett barn i trotsåldern nu, haha. Det är inte så att jag aldrig tycker det finns några fina höstskor, för det finns det, verkligen, men inga som passar mig. Om de inte är fel i storleken så ha de antingen tagit slut, det är fel modell, för höga, för låga, fel färg.. För att inte bortse från de faktum att jag ofta är mitt emellan två storlekar, och mer eller mindre får skoskav av varenda sko jag sätter på mig förutom converse. Så anledningen till att jag inte gillar höst- och vinterskor är väl helt enkelt att jag känner att jag har för många odds emot mig...
Kanske tar en sväng till stan senare och kollar om turen har vänt för mig. Herregud, klart jag måste kunna hitta ett par skor som funkar. Ett av problemen just nu är att jag inte vet vilken modell jag vill ha heller. Boots? Dr Martens? Jodhpurs? Gaah...

Kommentarer
Postat av: Ebba

dr. martens, du kommer inte ångra dig! :)

2011-09-18 @ 13:09:27
Postat av: Anonym

SNYGGA !

2011-09-18 @ 13:41:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0