kinda miss that

Annika & Elisabeth, kommer ni ihåg?

Att vakna med huvudvärk är bland det värsta som finns, om ni frågar mig. Och det var precis vad jag gjorde. Inatt. Kl 02.15.
Så ja, jag ligger hemma idag också. Skulle egentligen haft orientering idag. Själva orienteringen tror jag att jag hade klarat av, frågan är bara hur jag hade mått efteråt. Och så måste jag erkänna att jag väl vet om hur farligt det kan vara att träna när man ännu inte är helt frisk, så jag antar att jag gjorde rätt i att stanna hemma.

Nu ska jag sätta på ännu ett avsnitt av favoritserien. Har snart sett alla avsnitt, igen. Undra hur många tiotals timmar jag har tillbringat framför det där alltså. Knappt så jag vill veta...
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

ah, det var super mysigt ju!

2011-09-29 @ 13:07:24
Postat av: Annika

AHAHAH men massor med bajs runt om oss <3 :)

2011-09-29 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0