q/a part I

Allmänt / Om mig / Bloggen


Hur lång är du?

Svar: 173 cm

 

Håller du på med någon sport eller så?

Svar: Nej, just nu gör jag inte det. Tidigare har jag bl a gått i handboll och volleyboll, men nu tränar jag bara på egen hand, genom att springa samt gymma då och då.


Vilka umgås du med mest ?

Svar: Såklart umgås jag mycket med de i min klass, och även utanför skolan träffar jag de härliga tjejerna en hel del. Annars umgås jag mycket med Anna och Linnea som jag känt sedan 6-års. Dock går vi ju inte i samma skola och har olika tider osv, men när det finns tid så ses vi mycket.


Favoritfärg?

Svar: Hm.. det beror på vad…; ) Just i höst är nog vinrött, grönt och senapsgult favoriterna. Grönt gillar jag mycket annars också, och en allmän favoritfärg är svart. Nöjd svaret? Haha.


Vad har du för dator?

Macbook

 

Har du varit tsm med någon?

Svar: Nej


Är inte du längre med anna o linnea?

Jo, visst är jag det! Det är bara en hel del som har gjort att vi inte har haft tid att träffas så mycket de senaste veckorna, när vi har olika tider och scheman, mycket plugg periodvis och så har de inte hemma hela tiden heller. Men ska se till att träffa dem i veckan!


Va där det första du gör när du går in på datorn?

Kollar Facebook och Bloglovin

 

Nämn en kändes du tycker är snygg

Svar: Chace Crawford. En till? Shannon Mitchell!

 

Hur många har du kysst/hånglat med?

Svar: None

 

Hur många läsare har du per dag ungefär och vad är ditt läsar rekord?

Det kan variera en hel del och just nu kämpar jag inte direkt för att få upp siffrorna heller, men runt 50 kan jag väl säga. Rekordet ligger runt 90 unika tror jag… Nej, det inga skyhöga siffror, men nu har jag inte motivationen till att jobba för fler läsare.


Vad följer du för bloggar?

Kenzas, Angelica Blicks, Lisa Olsson (lisaplace.devote.se) & Fannystaaf.se följer jag dagligen. Andra bloggar som jag kikar in på då och då är bl aTyra Sjösteds, imfancy.blogg.se, Blondinbellas, Andreas Wijks och saratjulander.myshowroom.se

 

Sådärja, det var första delen av svaren till frågestunden! Valde som sagt att dela upp svaren i ett par olika inlägg, tror att det blir 3 stycken. Dels för att det blir rätt mycket med allt på en gång, och dels för att det var rätt blandade frågor så det kan bli lättare om jag tar alla frågor inom ett visst ämne samtidigt. Just dessa frågor var ju rätt mixade, men det som kommer senare kommer vara lite mer tydliga inriktningar på. Hade t ex fått en hel del frågor om mode och kläder vilket såklart är jättekul! Även en del frågor om skolan/framtiden.. Men ja, det dyker alltså upp i morgon! Så ni som inte har fått svar på era frågor än behöver inte vara oroliga. Och ni som hellre vill läsa om lite längre frågor, vad jag tänker om en del saker samt få en del tips behöver också bara vänta till imorgon.

Om ni undrar över några av mina svar så är det bara att skriva en kommentar, precis som alltid. Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

du är lika lång som mej :]

2011-09-24 @ 21:01:35
URL: http://iamronja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

jag måste bara säga att jag ÄLSKAR dej fast jag inte känner dej. Älskar verkligen du personlighet! du känns så ärlig och snäll! Jag tror att det skulle vara väldigt många som skulle ljuga på endel frågor, speciellt en fråga, jag behöver ej säga vilken, bara att jag älskar din blog och hela dej!

puss och kram på dej bara för att du är som du är! :)

2011-09-24 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0