Qulited Jackets

Jag har länge varit helt såld på dessa jackor. Vet inte riktigt hur man ska beskirva dem eller vad ordet för dem är på svenska, men quilted är vad som gäller på engelska i alla fall. Lite jämförbara med ridjackor är de ändå, vissa ridjackor..
Farligt snygga, om ni frågar mig åtminstone. Kanske kommer hem med något liknande efter höstlovet... Har jag sagt vart jag ska förresten? Vad jag vet har det inte råkat slinta ur mig än i alla fall, så jag håller nog på det lite till ;)
Hur som helst. Förutom jackorna ovan så finns det även liknande på asos.com och Zara, även Gina har fått in en liknande modell men som dock inte finns på deras hemsida ännu. Ni som är intresserade kan ju kika in!

Kommentarer
Postat av: Josefine

jättefin blogg, du fick precis en ny läsare ;)

2011-09-08 @ 18:30:21
URL: http://josefinebjorklund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0