varför vill du stå med mig i regnet

Precis som skolan tar mycket tid tär den även på tålamod, humör och ork. Alla dagar finns det inte mycket kvar till annat, vilket i sin tur leder till utebliven uppdatering här från min sida. Jag har bestämt mig för att aldrig känna mig tvungen att blogga, om jag känner att antingen tiden, lusten eller orken inte finns där så skippar jag det helt enkelt, men trots det måste jag erkänna att det händer att någon form av ångest ibland kryper sig på när jag inte har bloggat på ett tag. Nåja, det har väl mest med mig själv som person att göra. Fortsätter slänga in inlägg som detta då och då i alla fall, med bilder där jag har skitigt hår, är halvt sminkad och trött, fabulous.

Det är kul att se att några av er fortsätter att kika in här i alla fall! En söt liten kommentar som ligger och väntar när man tittar in kan lätta upp humöret rejält en dag som denna kan jag meddela. Nu ska jag se till att få de sista måstena för kvällen avklarade och sedan ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Ha det fin söta ni! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis

du är så vacker!

2011-09-07 @ 21:34:33
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Alice

Förstår hur du känner det, men du är sjukt ball som orkar med allt och ändå är så perfekt!

2011-09-07 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0