150912

Hallå där! Allt bra med er?
Själv är det bara bra, har haft en superskön helg! Hade filmkväll med Linnea och Clara i fredags och resten av helgen har fortsatt i ungefär samma spår. Har hunnit med lite träning idag och även varit ute en sväng så det känns skönt. Men okej, jag måste erkänna att faktumet att dagen jag har fruktat i över två veckor är här i morgon förstör helg-mys-känslan en aning. Kan det vara så att ni är lika taggade inför skolan som jag, dvs inte taggade alls? Jaja, det är bara att bita ihop och hoppas på att de resterande veckorna av terminen flyter på.

Gör ett litet undantag och svarar på en kommentar här i ett inlägg.

Hej! Jag ska till Stockholm nästa vecka och jag undrar om du kan tipsa om några bra klädbutiker där! Skulle verkligen uppskatta om du kunde svara i ett inlägg på var det är billigt och snygga kläder, eftersom du har så grym klädstil!

Kram Anna


Hejhej! Och tack till att börja med, vad gullig du är! Om jag snabbt bara ska säga mina favoriter så är det Topshop, Weekday, Zara, Urban Outfitters, Hollister och H&M Trend på Hamngatan. De ligger alla centralt och är lätta att gå till. Sen kanske Urban Outfitters och Topshop inte anses som det allra billigaste jämfört med resten, men snygga grejer har de garanterat! Kramar, hoppas att svaret duger!


Och till resten av er som någongång har velat ställa en fråga till mig utan att ni själva har en blogg, använd gärna blogresponse i rutan här brevid! Det går att vara helt anonym och där får ni garanterat svar. Kram!


Kommentarer
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

snyggt!

2012-04-15 @ 22:41:15
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: emmie

Är du todays awesome? BEVISA DET! anmäl dig på min blogg, länk: http://koolstoribro.blogg.se/2012/april/todays-awesome.html#comment

~Förlåt om reklam inte uppskattas, kram!

2012-04-16 @ 18:25:44
URL: http://koolstoribro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tack tack!! // annniis igen

2012-04-16 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0