SWIMWEAR

1. Ginatricot (ny) 2. Asos 3. Zara (ny) 4. Asos
Har även ett par gamla favoriter från H&M och den rosa modellen fast i svart, men annars är detta vad jag lär använda för bikinis i sommar! Som ni ser så är det bandeaumodell jag kör all in på och jag kommer alltid tycka att det är finast med färgglada bikinis. Ett gult tillskott på bikinifronten har jag letat efter länge, likaså en med dragkedja så de känns helrätt. Nu återstår bara 30 graders värme, begaglig vattentemperatur (läs: gärna 27°) och lite sol på det, så vågar till och med jag bada haha. Bäst att mina önskningar går igenom nu, annars blir det som förra sommaren då jag knappt badade 5 gånger i Sverige. För att undvika att ni ska tycka att jag är en total mes så behöver jag ju inte berätta att medparten av badtillfällena berodde på tube/vattenskidåkning...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygga :)

2012-04-20 @ 14:50:34
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0