090212

Det har inte varit min dag idag. Det var länge sedan det var min dag.

Att lägga mindre energi på saker du inte kan påverka har varit ett av de löften jag gett till mig själv. Men det är precis vad jag har gjort idag och under den senaste veckan. Det är en sådan otroligt stor energitjuv, större än vad de flesta tänker på.

Nu vill jag bara att denna dag ska ta slut, att denna vecka ska ta slut, och att nästa vecka ska ta slut. Jag vill bort. Samtidigt som jag har så otroligt mycket att göra. Åh. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin du är Emilia! Du klarar dig igenom! om bara en enda vecka är det över för då är det sportlov och då ska du i väg till värmen och solen i EGYPTEN!!! Du är bäst! Hoppas du får en bra dag idag, det förtjänar du!! - E

2012-02-10 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0