HOME SWEET HOME..

..eller?
Jajjemen, jag är tillbaka i Sverige, varesig jag vill det eller inte
Möttes av ett mörkt och kallt Stockholm när jag klev av flyget igårkväll - utan jacka. Kan iallafall försäkra er om att jag har haft en otroligt skön vecka! Värme, sol & bad, massvis med mat, ständig uppassning, 100% avkoppling och en vecka långt borta ifrån verkligheten var precis vad jag behövde.
Idag har jag en lång lista över saker jag måste ta tag i så jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Däribland ska jag försöka hinna gå igenom alla hundratals bilder och skaka fram ett gäng att bjuda er på.
Hoppas att ni har haft en skön vecka allihopa! Vad har ni hittat på förresten? Åkt skidor? Hängt med kompisar? Någon mer som stuckit till värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0