wish i could throw away the key

Skjorta från Hollister. Jeansväst med fårskinn från H&M.

Taggad inför ännu en skolvecka? Nja, snarare på att den ska ta slut.
De senaste veckorna har jag fullständigt levt på att jag snart ska iväg till värmen, och det lär jag fortsätta göra tills dagen jag sätter ner foten 3 697 km härifrån. Tack vare Sveriges tillfredsställande klimat kommer jag knappt ihåg känslan av solens strålar mot huden. Det var trots allt ett bra tag sen sist. Vi är visst inte så bortskämda med sol här uppe i norr, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt :) Allt bra med dig idag? Kram

2012-02-07 @ 19:51:14
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0