COLLAR DETAILS | FRIDAY

Blev plötsligt väldigt osäker på om jag har visat denna blus, har jag det? Om inte, här har ni den! Bilderna är uppåt en månad gamla och blusen inhandlades ytterligare ett par veckor innan dess, men aja, bättre sent än aldrig, right?

TUR att det är fredag säger jag bara. Har varit frukstansvärt trött idag, bra mycket tröttare än vanligt, och det var jag inte ensam om heller. Det märks att vi är inne på de sista veckorna av terminen, helt klart. Dock märks det inte för fem öre att det är juni. Vad hände? 7 grader och regn kan knappast klassas som sommar, inte ens i Sverige. Nåja. Ger vädret några veckor att ändra på sig, annars flyr jag till värmen.

Ni får ha en mysig fredag allihopa! Min kväll kommer bestå av favvomat, gottis och serietittande. En riktigt myskväll. Det behöver jag. Peace out!

Update: Blusen kommer från H&M!

Kommentarer
Postat av: Linnea Persson

superfin blus, var kan jag hitta den? :)

2012-06-02 @ 14:11:47
Postat av: Sarah

fina bilder på dig =)

2013-01-06 @ 02:43:10
URL: http://Klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0